door Philipine Vinke op 1 oktober 31 september 2019
De meeste innovatie komt van klanten, niet van bedrijven
Dat blijkt uit recent onderzoek.
Bij Arvenza zijn we er trots op dat we innovatiepartner zijn van onze opdrachtgevers. Met onze Exact Globe en Synergy Tools (en bijbehorende Addons), zitten we heel vaak gewoon achter het bureau met onze klanten en gebruikers. En om te zorgen dat we de goede Ideeën van klanten en gebruikers niet vergeten, hebben we op onze issuelijst ruimte voor “wildcards”. Arvenza-Wildcards worden uitgedeeld aan ideeën die weliswaar nu niet relevant zijn voor het lopende project, maar die wel een goed idee zijn. Zo in de trant van: we zouden X ook eens moeten automatiseren, maar daar is nu geen tijd/budget/aandacht voor. Of het valt helemaal buiten de scope van dit project.
Klanten zijn de grootste driver voor innovatie en innovatieve processen.
Die wildcards verzamelen we, presenteren ze aan de klant en bij oplevering van een project krijgt de klant ze als bijproduct van een project.
De laatste innovatie van de Belastingdienst: (zie foto) een extra schrikkeldag. Vandaag is het 31 september, volgens de blauwe enveloppe die we op 30 september ontvingen. (We denken niet dat er veel klanten betrokken zijn geweest bij deze innovatie.)
Je weet ons te vinden.