side-area-logo
Support voor jouw Exact Synergy en Globe Bedrijfssoftware bij Arvenza

Support at Arvenza:
Out-of-the-Black-Box

Onze supportcontracten voor Exact Synergy en Globe Bedrijfssoftware

Onze supportcontracten

Arvenza favicon 76X88
CADEAU UIT DE BLACK BOX

INHOUD BOX 1 (gratis voor Arvenza-klanten)

Coördinatie van

  • Consultancy aanvragen voor beheer en/of lopende Exact -trajecten
  • Licentie aanvragen (Exact, Addons, Scansys etc)
  • Trainingsaanvragen
  • (Betaalde) Supportvragen (zie box 2)
  • Intake consultancy trajecten
  • Planning consultancy trajecten

Inventarisatie Key-users en klantomgeving
Onze Support Accountmanager komt bij je op bezoek om de Key-Users in kaart te brengen en gegevens up-to-date te houden. Zo zet je onze support- en consultancy effectiever in.


VOOR WIE?

Organisaties

  • met Exact omgevingen
  • waar implementaties en consultancy-trajecten op de rol staan
  • die zich voorbereiden op innovaties
Arvanza favicon 152X176
BUNDEL BASIC SUPPORT

INHOUD BOX 2 

10 UUR (REMOTE) SUPPORT

Al jouw Exact Synergy en Globe vragen zijn 24/7 welkom bij onze helpdesk via
support@arvenza.nl en tijdens kantoortijden natuurlijk ook telefonisch. Onze Supporters en Accountmanagers behandelen de volgende zaken:

  • Functionele vraagstukken, ook van Addons zoals Scansys, Autodoc, etc
  • Technische ondersteuning
  • Foutmeldingen
  • Gebruikersvragen
  • Back-ups ter voorbereiding op wijzigingen in jouw omgeving

Zij inventariseren, reproduceren foutmeldingen en overleggen net zo lang tot de vraag helder is. Daarna werken de supporters aan een oplossing. Natuurlijk word je op de hoogte gehouden en hanteren we korte responsetijden. Zijn je 15 uur vol? Geen nood, je kunt deze bundel gewoon bijbestellen.


VOOR WIE?

Organisaties

  • die intern niet beschikken over een functioneel beheerder
  • met (veel) gebruikersvragen
  • die consultancy-uren effectiever in willen zetten
Arvanza favicon 152X176
BUNDEL PREMIUM SUPPORT

INHOUD BOX 3 (stapelbaar op box 2)

6 DAGDELEN SUPPORT ON SITE

Op aanvraag haal je uit Box 3 de volgende inhoud:

Coördinatie door de Support Account Manager
De Support Accountmanager (SAM) is jouw contactpersoon binnen Arvenza. Voor al jouw Exact vragen, en vragen over Addons en bouwstenen van bijvoorbeeld Eddon, Scansys, Autodoc, Reporting Services

Support on Site
Support on site geeft de mogelijkheid supportvraagstukken op jouw locatie te bespreken. Door het persoonlijk contact met de (hoofd)gebruikers van de software draagt Support on Site bij tot versnelling van toekomstige communicatie en vermindering van consultancy-uren.

(Her)inventarisatie Klantomgeving op:

  • Hardware
  • Software Exact
  • Software derden
  • Hosting
  • Processen en (kern)activiteiten
  • Controle van uw software op de laatste releases en-ontwikkelingen

Releasenotesessie
Regelmatig zijn er nieuwe releases van Exact Software. Sommige releases hebben (grote) impact op jouw licenties, processen en dergelijke. De Support Accountmanager zal je aangeschakeld houden bij deze ontwikkelingen.

Bespreken nieuwe functionaliteiten

Inventarisatie behoeften
Jouw behoefte aan functionaliteit/training en dergelijke kan wijzigen.


VOOR WIE?

Organisaties

  • met complexere omgevingen
  • met meerdere software pakketten
  • die vaak consultancy-uren afnemen
Arvenza favicon 76X88
CADEAU UIT DE BLACK BOX

INHOUD BOX 1 (gratis voor Arvenza-klanten)

Coördinatie van

  • Consultancy aanvragen voor beheer en/of lopende trajecten
  • Licentie aanvragen
  • Trainingsaanvragen
  • (Betaalde) Supportvragen (zie box 2)
  • Intake consultancy trajecten
  • Planning consultancy trajecten

Inventarisatie Key-users en klantomgeving
Onze Support Accountmanager komt bij u op bezoek om de Key-Users in kaart te brengen en gegevens up-to-date te houden. Zo zet u onze support- en consultancy effectiever in.


VOOR WIE?

Organisaties

  • met Exact omgevingen
  • met implementaties en consultancy-trajecten
  • die zich voorbereiden op innovaties
Arvanza favicon 152X176
BUNDEL BASIC SUPPORT

INHOUD BOX 2 

15 UUR (REMOTE) SUPPORT

Al uw vragen zijn 24/7 welkom bij onze helpdesk via
support@arvenza.nl en tijdens kantoortijden natuurlijk ook telefonisch. Onze Supporters en Accountmanagers behandelen de volgende zaken:

  • Functionele vraagstukken
  • Technische ondersteuning
  • Foutmeldingen
  • Gebruikersvragen
  • Back-ups ter voorbereiding op wijzigingen in uw omgeving

Zij inventariseren, reproduceren foutmeldingen en overleggen net zo lang tot de vraag helder is. Daarna werken de supporters aan een oplossing. Natuurlijk wordt u op de hoogte gehouden en hanteren we korte responsetijden. Zijn uw 15 uur vol? Geen nood, u kunt deze bundel gewoon bijbestellen.


VOOR WIE?

Organisaties

  • die intern niet beschikken over een functioneel beheerder
  • met (veel) gebruikersvragen
  • die consultancy-uren effectiever in willen zetten
Arvanza favicon 152X176
BUNDEL PREMIUM SUPPORT

INHOUD BOX 3 (stapelbaar op box 2)

6 DAGDELEN ON SITE

Op aanvraag haalt u uit Box 3 de volgende inhoud:

Coördinatie door de Support Account Manager
De Support Accountmanager (SAM) is úw contactpersoon binnen Arvenza.

Support on Site
Support on site geeft de mogelijkheid supportvraagstukken op uw locatie te bespreken. Door het persoonlijk contact met de (hoofd)gebruikers van de software draagt Support on Site bij tot versnelling van toekomstige communicatie en vermindering van consultancy-uren. Periodiek is onze Support Accountmanager bij u op locatie.

(Her)inventarisatie Klantomgeving op:

  • Hardware
  • Software Exact
  • Software derden
  • Hosting
  • Processen en (kern)activiteiten
  • Controle van uw software op de laatste releases en-ontwikkelingen

Releasenotesessie
Regelmatig zijn er nieuwe releases van Exact Software. Sommige releases hebben (grote) impact op uw licenties, processen en dergelijke. De Support Accountmanager zal u aangeschakeld houden bij deze ontwikkelingen.

Bespreken nieuwe functionaliteiten

Inventarisatie behoeften
Uw behoefte aan functionaliteit/training en dergelijke kan wijzigen. De Support Accountmanager


VOOR WIE?

Organisaties

  • met complexere omgevingen
  • met meerdere software pakketten
  • die vaak consultancy-uren afnemen
Arvenza favicon 76X88
Waarom Support Out-of-the-Black-Boxes?
  • Wij kennen jouw klantomgeving, daarom verkorte reactietijden waneer snelheid geboden is
  • Consultants worden effectiever ingezet
  • Je vermindert de belasting van jouw users; zij stellen minder support vragen bij Exact
  • Wij geven wél thuis als derden-software problemen veroorzaakt in jouw Exact-omgeving
  • Contact met mensen met een hoog kennisniveau, die kwaliteit hoog in het vaandel hebben staan
  • Mensen die op dagelijkse basis in contact staan met consultants en Exact
  • Onze supporters zijn oplossingsgericht
  • On-site bezoek voor ondersteuning, en bespreken van zaken over IT-implementatie
  • Uitbreiding van je team met externe ervaren mensen
  • Regelmatig contact, dus aandacht op lopende zaken
  • Minimaliseren van de impact van trajecten zoals updates en dergelijke
  • Voorrang bij toekenning consultancy-uren
Arvenza favicon 76X88
Waarom Support Out-of-the-Black-Boxes?
  • Verkorte reactietijden
  • Effectieve inzet van consultants
  • Minder support vragen van users
  • Altijd contact bij derden-software problemen
  • Hoog kennisniveau en kwaliteit
  • Contact met consultants en Exact
  • Onze supporters zijn oplossingsgericht
  • On-site bezoek
  • Uitbreiding team met externe ervaren mensen
  • Steeds aandacht op lopende zaken
  • Minimaliseren van de impact van bv updates
  • Voorrang bij toekenning consultancy-uren
Geïnteresseerd in onze supportcontracten en wil je meer weten?

Naam (*)

E-mail (*)

Telefoon (*)

Ik ben geïnteresseerd in
Box 1
Box 2
Box 3

Uw bericht