Support Contracten
Support voor jouw
Exact Synergy en
Globe bedrijfssoftware
Welke contracten biedt Arvenza jou? Kies wat bij jouw organisatie past of ga direct naar Live Support.
Allways SUPPORT
Arvenza klanten profiteren altijd
1
Coördinatie van
- Consultancy aanvragen voor beheer en/of lopende Exact -trajecten
- Licentie aanvragen (Exact, Addons, Scansys etc)
- Trainingsaanvragen
- (Betaalde) Supportvragen (zie Support voor jou)
- Intake consultancy trajecten
- Planning consultancy trajecten
Inventarisatie Key-users en klantomgeving
Onze Support Accountmanager komt bij je op bezoek om de Key-Users in kaart te brengen en gegevens up-to-date te houden. Zo zet je onze support- en consultancy effectiever in.
SUPPORT voor jou
15 uur
2
(Remote) Support
Alles hierboven plus:
Al jouw Exact Synergy en Globe vragen zijn 24/7 welkom bij onze helpdesk via support@arvenza.nl en tijdens kantoortijden natuurlijk ook telefonisch. Onze Supporters en Accountmanagers behandelen de volgende zaken:
- Functionele vraagstukken, ook van Addons zoals Scansys, Autodoc, etc
- Technische ondersteuning
- Foutmeldingen
- Gebruikersvragen
- Back-ups ter voorbereiding op wijzigingen in jouw omgeving
Werken aan een oplossing
Zij inventariseren, reproduceren foutmeldingen en overleggen net zo lang tot de vraag helder is. Daarna werken de supporters aan een oplossing. Natuurlijk word je op de hoogte gehouden en hanteren we korte responsetijden.
Zijn je 15 uur vol? Geen nood, je kunt deze bundel gewoon bijbestellen.
PREMIUM SUPPORT
Inclusief SLA en toegang tot Consultancy
3
Alles hierboven plus:
Coördinatie
Jouw eigen vaste contactpersonen binnen Arvenza. Voor al jouw Exact vragen, en vragen over Addons en bouwstenen van bijvoorbeeld Eddon, Scansys, Autodoc, Reporting Services
Support èn Consultancy
Support Voor de organisatie die niet alleen suport nodig heeft, maar ook projecten wil uitvoeren, opitamlisaties wil doorvoeren en op wil schalen in efficiëncy. Consultancy èn Support. Account- èn projectmanagement.
(Her)inventarisatie Klantomgeving op:
- Hardware/Software
- Inrichting en bedrijfsprocessen
Kortom alle Arvenzers tot je beschikking!
. . . en verder
Alles wat je nodig hebt voor een efficiënte bedrijfsvoering regelen onze consultants en accountmanagers voor je.
- Rapportages
- EDI
- Koppelingen/API’s
- Data-integratie
- Apprx
- Productie
- Groothandel
- Bedrijfsspecifieke processen
De Voordelen van onze Servicecontracten
Onze supporters zijn altijd oplossingsgericht
We kennen jouw klantomgeving
Verminderen belasting van jouw users bij Exact
Uitbreiding van je team met externe ervaring
Regelmatig contact en dus aandacht op lopende zaken
We lossen derden-software problemen in jouw Exact-omgeving op
Voorrang bij toekenning consultancy-uren
Superhelden
met Exact
Meer weten?
Support
Blog
Supportcontracten
24/7 Support